Tokat ulaşım yatırımları bakımından en geride kalmış illerden.

Yapılan yatırımları da eline yüzüne bulaştırdı.

Neden derseniz, yerel menfaat odakları yapılan yatırımları geciktirdi, yada amacından uzaklaştırıldı.

Çevre yolu Tokat’ın trafik yükünü alması gerekirken, o zamanın beceriksiz siyaset ve yöneticileri yerel rantçı lobinin menfaatine, çevre yolu projesini şu an ki ucube haline dönüştürdüler.

Tokat’ımızın en büyük talihsizliği ise Samsun Karayolları Bölge Müdürlüğüne bağlı olması.

Karayolları Samsun Bölge Müdürlüğü, Tokat ulaşımını felç etmiş durumda. Bana kalırsa Tokat’ı hiçbir planın içerinde görmek istemiyor.

Tokat olsa da olur olmasa da olur.

Tokat milletvekillerini düşünelim Karayolları Bölge Müdürlüğünü ziyaret edip, Tokat’ın ulaşım yatırımlarını konuşuyorlar sık sık.

Benim Milletvekilim sürekli bölge müdürlüğü ile muhatap olmak zorunda kalıyor.

Düştüğümüz duruma bakar mısınız, Bölge Müdürlüğünden ricacı oluyoruz.

Samsun Karayolları Bölge Müdürlüğünden Tokat kurtulmaz ise daha çok ucube projeleri, bitmeyen yolları yazarız.

Şimdi diyeceğim ki Tokat’ın Ankara ve İstanbul ulaşımını hızlı teren ile sağlamanın tek yolu Çamlıbel tünelinin yapılmasıdır.

Peki, Çevre Yolunu, Tokat Niksar Yolunu eline yüzüne bulaştıran Karayolları Bölge Müdürlüğü, Çamlıbel Tünelini yapar mı.

Yapıyormuş gibi gözükür, yapmaz.

Bir ilin kaderini Samsun Karayolları Bölge Müdürlüğüne bağlaması ne kadar aciz bir durum.

Gördüklerimizden artık hayal kuramıyoruz. Çamlıbel Tünelini yapsalar diyemiyorum. Yapmazlar. Yapamazlar demiyorum. Şehrime iş yapmazlar. Yol yapmazlar. Yaptıklarını da ellerine yüzlerine bulaştırırlar.

Hayal dahi kuramadığımız şehrimizde ne olursanız olun bizim için değersizsinizdir.

Tokat ile ilgili ne kadar gelecek hayalimiz varsa bir karton gemi yapıp Yeşil ırmağa bıraktık.

Ve sebebi sizsiniz.

Yıllardır siyaset, valilik, belediye başkanlığı, bürokratlık yapanlar size diyorum.

Gurur duyabilirsiniz.

Vesselam.