Bayramda biraz mutlu olayım dedim.
Ne var ne yok diye baktım, eksikleri yazarken artılarımızı da konuşalım dedim.
"Yozgat valisi Kemal Yurtnaç, havalimanı ihalesinin 23 Ağustos 2017 tarihinde yapıldığını ve projeyi yürütecek olan firma ile sözleşme imzalandıktan sonra başlanacak inşaatın en geç 2021 yılında tamamlanacağını açıkladı."
"Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından gerçekleştirilecek ihale 16 Ocak (2017) Salı günü saat 10.30’da yapılacak. Gümüşhane-Bayburt Havalimanı Altyapı ve Müteferrik İşler İnşaatı işi olarak ihaleye çıkan havaalanı için verilen süre 750 gün."
Yozgat ve Bayburt-Gümüşhane Havaalanları için bu cümleler kullanılmış.
İki Havaalanı ihalesi de Tokat'tan önce yapılmış.
Her iki havaalanı için 2026 yılında hizmete verileceği söylense de 2027 yılına sarkması da muhtemel.
Tokat Yeni Havaalanı ihalesi Haziran/2018 ayında yapıldı.
Ağustos/2018'de temeli atıldı.
Pandemi, tasarruf tedbirleri, Üst yapıda tasfiye ve İkmal ihalesi gibi olumsuz süreçlere rağmen 25 Mart 2022 tarihinde hizmete verildi.
3 yılda 400 bine yakın yolcuya hizmet verildi.
Havaalanı konusunda mevcut vekillerimize, özellikle Ak Parti Grup Başkan Vekili, Milletvekili Özlem Zengin'in hakkını teslim etmemiz gerekiyor.
2019 yılında tasarruf tedbirleri döneminde 50 milyon ek ödenek çıkarttırmak her babayiğidin harcı değildi.
Yusuf Beyazıt ve Mustafa Arslan’ın Ankara’da ki öncelikli gündemi havalimanı oldu.
Allah razı olsun.
Hakeza, dönemin İl başkanları, eski vekiller ve Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu'da teşekkürü hak edenlerden.
Haftada iki gün İzmir seferi ve Sabiha Gökçen uçuşlarını artırmak için emek verenleri, sonuçlandıranları da ayrıca hayırla yadeceğiz, vatandaşımızın gönlüne nakşedeceğiz.
Çamlıbel Tüneli ve Şehir Hastanesi konusunda da elimizi hızlı tutacağımızı umuyorum.
O iradeyi görüyorum.
Tünelin de, hastahanenin de en geç 2028 yılı ortasında hizmete verileceğine canı gönülden inanıyorum.
Tabi, inşallah memleketimizin başına bir afat, deprem hadisesi gelmemesi kaydı ile.
Niksar yolu da en geç 2026 yılı sonuna kadar bitecektir.
Niksar yolu konusu Tokat’ın kanayan yarası.
Bitmeyen yol hikâyesine dönüştü.
Geriye şehre raylı sistem ve Niksar-Ünye yolu kalıyor.
Niksar-Ünye yolu bugün başlasa en iyi durumda 8 yılda biter.
Geriye ne kalıyor?
Özel sektör yatırımları ile işsizliğin giderilmesi.
Bu saatten sonra devlet kapısını ekmek kapısı olarak görmemek lazım.
KPSS'de başarılı olan çalışkan, sorumluluk duygusu olan gençler atanır.
Gerisi gözünü özel sektöre çevirsin, meslek sahibi olsun.
Hiçbir ana baba da niyeti olmayan çocuğunu okusun diye zorlamasın, eziyet etmesin, mesleğe yönlendirsin.
Dedim ya bugün iyi şeyler yazayım, umut olsun diye.
Vesselam.