Bu durumda, kaporta ve boya işlemleri, orijinal yedek parça ve uzman teknik personel danışmanlığı ile hızlı ve kaliteli bir şekilde gerçekleştiriliyor. Satış Sonrası Hizmetler direktörü Tolga Bilgisu, şirket stok ve parça bulunabilirliği konusunda önemli avantajlara sahip olduğunu vurgulayarak, bu avantajın sunulduğunu belirtti. Ayrıca, yetkili servislerde onarım gören bulguları 1 yıl boyunca yedek parça ve derleme kapsamına alındığını da ekledi.

Mercedes-Benz Türk'ün özellikle dikkat çektiği bir diğer hizmet ise hazır kamyon kabini uygulaması. Bu uygulama kapsamında, yetkili servisler stoklarında araç tiplerine göre hazır kamyon kabinleri bulunduruyor ve kazalı bir araç anında hızlı aksiyon alarak müşteri sonuçlarını karşılıyor.

Ayrıca Mercedes-Benz Türk yetkili servislerinde, otobüs ön cam değişimleri dört saat gibi kısa bir sürede gerçekleştiriliyor. Bu hizmet ile birlikte seyir ve yolcu güvenliği altına alınıyor.

Yetkili servislerinde çalışanların eğitimine de büyük önem verildiği belirtildi. Kaporta ve boya teknisyenleri, özel eğitim programlarından sınav sertifikaları yer almaktadır.

Mercedes-Benz Türk, yaygın servis ağı ile herhangi bir kaza durumunda hızlı şekilde müdahale edebilen ve müşteri iletişim merkezi aracılığıyla yol yardım ve ürün ve hizmetler konusunda destek sağlıyor.

Editör: Haber Merkezi