Sahibinden.com'da dün gece başlayan ve kullanıcıları etkileyen erişim sorunu, firmanın resmi açıklamasına göre çözüldü. Sorun, platformun alan adı hizmeti sağlayan firmada yaşanan teknik bir aksaklıktan kaynaklanıyordu. Erişim sorunu sırasında, kullanıcılar " Sunucu erişim sorunu-belirtilen ada sahip bir sunucu bulunamadı" uyarısıyla karşılaşmıştı. Sahibinden.com, Instagram hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, yaşanan teknik sorunun giderilmesi için ilgili firmanın çalışmalarının sürdüğünü ve sorunun çözümünden sonra kamuoyunu bilgilendireceğini duyurmuştu. Sorunun ortadan kalktığı belirtilirken, firma "Alan adı hizmetini sağlayan firma gerekli teknik çalışmaları tamamlamış ve platformumuza erişim normale dönmüştür. Kamuoyuna saygıyla duyururuz." ifadelerini kullandı.
Alan adı kilitlenmelerinin yaygın nedenleri arasında iflas davası, ticari marka ve mülkiyet anlaşmazlıkları gibi durumlar bulunuyor. Sahibinden.com'da yaşanan bu erişim sorunu, sosyal medyada ve teknoloji çevrelerinde geniş yankı bulmuş ve çeşitli spekülasyonlara neden olmuştu. Ancak yapılan resmi açıklamayla birlikte bu spekülasyonlar da sona ermiş oldu.