Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi'nden Uluslararası Başarı: Yeni Yayın Q2 Ölçeğinde...
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi (TOGÜ) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü akademisyenlerinden Doç. Dr. Mustafa Necati Çoban’ın da yer aldığı bir akademik çalışma, uluslararası dergi sıralamalarında üst dilimlerden biri olan Q2 ölçeğindeki “Social Science Quarterly” dergisinde yayınlandı.
Öne Çıkan Akademik Çalışma
Balıkesir Üniversitesi (BAÜN) akademisyenlerinden Doç. Dr. Ömer Faruk Biçen ve Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi (TOGÜ) akademisyenlerinden Doç. Dr. Mustafa Necati Çoban tarafından hazırlanan “Revisiting The Nexus Between Development Aid, Institutions, and Growth: A Global Evidence” başlıklı çalışma, “Social Science Quarterly” dergisinin Temmuz 2024 sayısında yer aldı.
Araştırmanın Kapsamı ve Önemi
Bu akademik çalışma, kalkınma yardımları, kurumlar ve büyüme arasındaki ilişkiyi yeniden ele alıyor ve küresel düzeyde önemli bulgular sunuyor. Çalışma, kalkınma yardımlarının ekonomik büyüme üzerindeki etkilerini ve bu etkinin kurumlar tarafından nasıl şekillendirildiğini inceliyor. Bu bağlamda, araştırma hem akademik dünyada hem de politika yapıcılar arasında geniş yankı uyandırabilecek nitelikte.
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi’nin Uluslararası Başarısı
Bu yayın, Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi’nin uluslararası akademik arenadaki başarısını bir kez daha gözler önüne seriyor. TOGÜ akademisyenlerinin katkıda bulunduğu bu tür çalışmalar, üniversitenin bilimsel araştırma ve yayın kalitesini yükseltmeye devam ediyor.
Gelecekteki Araştırmalar İçin Yeni Ufuklar
Doç. Dr. Mustafa Necati Çoban ve Doç. Dr. Ömer Faruk Biçen’in ortak çalışması, gelecekteki araştırmalar için de önemli bir referans kaynağı olacak. Bu çalışma, kalkınma yardımları ve ekonomik büyüme konusundaki mevcut literatüre önemli katkılar sunarak, yeni araştırmaların önünü açıyor.
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, akademik çalışmalarını uluslararası düzeyde tanıtmayı ve bu alandaki başarısını sürdürmeyi hedefliyor. Bu tür yayınlar, üniversitenin akademik prestijini artırırken, öğrenciler ve akademisyenler için de ilham kaynağı oluyor.
Makale bağlantı adresi:
https://doi.org/10.1111/ssqu.13417